Váš prohlížeč je zastaralý
Jsou známy bezpečnostní rizika a nedokáže zobrazit všechny prvky této a dalších webových stránek

Dodací podmínky

Délka dodací lhůty se odvíjí od toho, jestli je objednané zboží na skladě, a nebo se musí vyrobit. V případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší něž 3 týdny, či nebude v dohledné době možné vyřídit objednávku celou, budeme Vás o tom informovat e-mailem, případně na telefonním čísle uvedeném v objednávce a bude Vám nabídnuto náhradní řešení. Proto doporučujeme uvádět i kontaktní telefonní číslo.

Při osobním odběru bude prodávající zákazníka informovat o připraveném zboží prostřednictvím e mailu nebo telefonicky. V tomto případě se za expedici zboží nehradí nic. Zákazník si objednané zboží vyzvedne na adrese Reklamní potisk, s.r.o., Nám. Bří Čapků 334, Telč v každý pracovní den v době, od 7 - do 14 hod.

U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání.

 

  • Zboží zasíláme službou PPL, Geis nebo Českou poštou.
  • Platba probíhá na dobírku. 
  • Poštovné účtujeme 119,- Kč.
  • Poštovné zdarma při objednávce nad 3000,-Kč.
  • Po odeslání balíku službou PPL nebo Geis Vám zašleme na e-mail číslo balíku pro sledování zásilky.
  • Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci.
  • Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad s cenou za zboží a vyúčtováním poštovného.

 

Doručení balíku službou PPL

Zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele.
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí  vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
Zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit,  ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Cestu zásilky lze sledovat na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla.

Převzetí a reklamace

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilu je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatněním případné škody.Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).  Balíky nejsou evidovány dle adresy.