Váš prohlížeč je zastaralý
Jsou známy bezpečnostní rizika a nedokáže zobrazit všechny prvky této a dalších webových stránek

Poštovné

  • Poštovné 129,- Kč službou PPL nebo Geis.
  • U zakázek nad 4000,-Kč poštovné ZDARMA.
  • Skleničky zasíláme jako samostatný balík. Pokud objednáváte společně s šerpami, stužkami.. obdržíte 2 balíky. Hodnota objednávky skleniček se nezapočítává do celkové částky pro uznání dopravy zdarma kvůli zvolení odlišné přepravní společnosti.
    Doprava skleniček je zdarma od počtu 12 ks.
    Skleničky jsou přepravovány ve speciálních kartonových krabicích balených do pětivrstvého přepravního kontejneru prostřednictvím České pošty. 

 

Doručení balíku službou PPL

  • Zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele.
  • Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí  vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit,  ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Cestu zásilky lze sledovat na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla.

 

Převzetí a reklamace

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatněním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Komunikace s PPL

  • Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).  Balíky nejsou evidovány dle adresy.